Susipažinkite su naujuoju „Citroën“ C5 X hečbeku, komplektuojamu su benzininiais varikliais arba įkraunama hibridine jėgaine. Tai komfortiškas, išraiškingo dizaino automobilis, į kurį įdiegtos kasdienį naudojimą lengvinančios technologijos.
Naujasis „Citroën“ C5 X Hybrid tobulai tinka naudoti kasdien. Tai puikiai atspindi šio modelio elektros režimo duomenys:
. vidaus degimo variklis suteikia 180 AG, o elektros – 81,2 kW (110 AG) pajėgumą. Bendra jėgainės galia siekia 225 AG, o sukimo momentas – 360 Nm;
. 4 važiavimo režimai (Electric, Hybrid, Comfort ir Sport);
. elektros režimu nuvažiuojamas iki 55 km atstumas. Didžiausias išvystomas greitis siekia 135 km/val., o CO₂ emisija – 0 g/km.
Unikaliai dera naujojo C5 X hečbeko elegancija, universalo dinamiškumas ir SUV modeliams būdinga aukštesnė vairuotojo sėdimoji padėtis. „Citroën Advanced Comfort®“ programa leidžia visiškai atsipalaiduoti namų poilsio zoną primenančiame automobilio salone. Kasdien naudotis „Citroën“ C5 X lengviau dėl pažangiausių technologijų, įskaitant iš dalies autonominį valdymą ir per 12 colių HD raiškos ekraną pasiekiamos naujosios vartotojo sąsajos, turinčios balso atpažinimo funkciją. Naujasis „Citroën“ C5 X komplektuojamas su įkraunama hibridine jėgaine arba benzininiais varikliais. Jums telieka išsirinkti!
Naujasis „Citroën“ C5 X yra išskirtinis ganėtinai konservatyvaus vidutinio dydžio automobilių segmento modelis. Jo bagažinės durys atveria plačią įkrovimo angą su žemu slenksčiu. Ilgas variklio dangtis, aukšta šoninė linija ir platūs galiniai sparnai suteikia savitą išvaizdą bei užtikrina gerą aerodinamiką. Pratęsta stogo linija baigiasi aerodinamišku išskirtinio stiliaus viršutiniu aptaku. Antras blizgančios juodos spalvos galinis sparnas suteikia papildomą prispaudimo jėgą ir gerina stabilumą stabdant.
Naujojo „Citroën“ C5 X prošvaisa yra didesnė nei tradicinių hečbekų. Taip pat montuojami didesnio skersmens (720 mm) ratai, todėl vairuotojo sėdimoji vieta yra aukštesnė nei kitų šio segmento modelių. Aukščiau sėdintis vairuotojas geriau mato kelią, taigi eismas tampa saugesnis.
C5 X priekyje ir gale išsiskiria „Citroën“ modeliams būdingi naujieji V formos žibintai. Šios unikalaus stiliaus detalės debiutavo drauge su naujuoju C4. Dėl nepakartojamo dizaino žibintų tiek dieną, tiek naktį šis automobilis išsiskirs iš bendro srauto. Unikalūs žibintai taip pat formuoja originalias C5 X linijas ir nepalieka abejonių, kad tai „Citroën“ gamos modelis. Visų versijų priekiniai žibintai yra modernūs LED.
Naujojo „Citroën“ 5 X kėbulas gali būti dažomas viena iš šešių metalizuotų arba perlamutrinių spalvų:
. Amazonite Grey pilka;
. Pearl White balta;
. Magnetic Grey pilka;
. Platinum Grey pilka;
. Steel Grey pilka;
. Perla Nera Black juoda.
Prie kiekvienos spalvos galima derinti automobilio eleganciją pabrėžiantį juodą Perla Nera Black stogą.
vairuotojas gali išsirinkti geriausiai jo asmenybę atitinkantį variantą. Be standartinės ne visuomet pelnyto įvertinimo sulaukiančios V formos tekstūros audinio apdailos, galimi penki papildomi įvairių atspalvių variantai:
. Urban Grey pilka;
. Metropolitan Grey pilka;
. Metropolitan Blue mėlyna;
. Hype Black juoda;
. Hype Adamantium dviejų spalvų.
Išskirtinis dėmesys smulkiausioms detalėms, kruopščiai parinktos medžiagos ir suderintos spalvos leido dizaineriams sukurti salono erdvę, kurioje apima ramybė:
. semiantis įkvėpimo iš kelioninio bagažo medžiagų, parinkta aukštos kokybės oda ir tekstilė;
. siūlomos trijų tipų salono apdailos detalės, įskaitant medienos imitaciją su ševronų tekstūromis;
. vairuotojo ir keleivių liečiamoms vietoms naudojamos minkštos medžiagos. Kuriant salono dizainą, pagal šį principą pagaminti porankiai, centrinė konsolė, prietaisų skydelis ir kiti svarbiausi paviršiai.
C5 X yra unikalus automobilis, paveldėjęs ilgą variklio dangtį turinčio hečbeko eleganciją, talpia bagažine išsiskiriančio universalo dinamiškumą ir SUV modeliams su didelio skersmens ratais būdingą aukštesnę vairuotojo sėdimąją padėtį.
Į naująjį „Citroën“ C5 X įdiegtos pažangiausios technologijos užtikrina aukščiausio lygio kiekvienos kelionės komfortą ir ramybę. Šiuo automobiliu galima visiškai pasitikėti.
Dėl šios technologijos lengviau susisiekti su pagalbos ir techninės priežiūros tarnybomis.
Navigacijos sistema pateikia informaciją apie eismo sąlygas, artimiausias degalines, stovėjimo aikšteles, degalų kainą ir kt.
Su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay™“ technologijomis suderinama sistema leidžia jutikliniame automobilio ekrane valdyti išmaniojo telefono programėles.
Naujajam „Citroën“ C5 X tobulai tinka „Citroën Advanced Comfort®“ pakaba, sukurta prekių ženklo modeliams būdingam virš kelio paviršiaus lyg magiškas kilimas sklendžiančio automobilio įspūdžiui sustiprinti. Ši technologija puikiai neutralizuoja bet kokių kliūčių, įskaitant duobes ir greičio kalnelius, keliamus svyravimus. Aukščiausio lygio komfortą užtikrina į įkraunamą hibridinę C5 X versiją pirmą kartą sumontuota aktyvioji „Citroën Advanced Comfort®“ pakaba. Jos konstrukcijai pritaikytos „Progressive Hydraulic Cushions®“ hidraulinės pagalvės, o amortizatoriai valdomi elektronika. Pagal situaciją ši technologija keičia kiekvieno rato pakabos duomenis realiu laiku. Informacija apie kelio dangą iš specialių daviklių perduodama kompiuteriui, kuris nuolat koreguoja pakabos konfigūraciją, užtikrinančią didžiausią keleivių komfortą. Be įprastų elektroninės stabilumo kontrolės daviklių, papildomai naudojami vertikalios padėties ir ratų sukimosi greičio jutikliai, pagal kurių duomenis analizuojami kėbulo padėties pokyčiai ir važiavimo ritmas. Realiu laiku kontroliuojama pakaba garantuoja aukščiausio lygio komfortą ir tikslų valdymą. Tiek tiesiuose kelio ruožuose, tiek ir posūkiuose susidaro įspūdis, kad automobilis tiesiog sklendžia, ratais neliesdamas kelio.
Naujojo „Citroën“ C5 X salonas primena prabangią poilsio zoną. Išsiskiria sumanios technologijos, neribota erdvė ir originalus dizainas. Aukštos kokybės medžiagos ir išskirtinis dėmesys smulkiausioms detalėms garantuoja puikią savijautą. Netiesioginis apšvietimas sudaro įspūdį, jog kai kurios detalės pakibusios ore, o tai suteikia lengvumo ir elegancijos.
Į naująjį „Citroën“ C5 X montuojamos keleivių komforto etalonu laikomos „Advanced Comfort“ sėdynės. Jose įsitaisę visuomet jausitės lyg savo namų svetainėje. Šios sėdynės stilingai atrodo, o dėl naudojamų specialių medžiagų (ant čiužinių dedamų paminkštinimų) yra itin patogios. Judant arba sėdint ramiai aukščiausio lygio komfortą užtikrina tanki tekstilė ir storesnis porolono sluoksnis. Šios sėdynės suprojektuotos taip, kad keleiviai jaustųsi atsipalaidavę ir ilgiausiose kelionėse.
Vienas svarbiausių „Citroën“ prioritetų projektuojant naująjį C5 X buvo salono erdvė. Priekyje ji – itin atvira, o šį pojūtį dar sustiprina neperkrautas prietaisų skydelis ir komfortiškos sėdynės. Kiekvienas keleivis jausis laukiamas ir galės visiškai atsipalaiduoti. Išskirtinė erdvė kojoms, didelis atstumas galvai ir solidus plotis suteikia galimybę kokybiškai ilsėtis. Salone kiekvienas gali mėgautis aukščiausio lygio komfortu.
Salono erdvumo pojūtį dar labiau sustiprina natūrali pro didelius langus ir panoraminį stogą į vidų patenkanti šviesa. Neįprastai dideli langai įrengti ir ties galiniais statramsčiais.
Ypač daug dėmesio skirta naujojo Citroën C5 X garso izoliacijai, kad keleiviai justų netrikdomą ramybę ir galėtų visiškai atsipalaiduoti. Specialios medžiagos sluoksniu dengti priekinis ir galinis langai pasižymi išskirtinėmis triukšmo slopinimo savybėmis.
Didelis funkcionalesnis projekcinis ekranas vairuotojo regėjimo lauke tiesiai ant priekinio stiklo spalvotai rodo svarbiausią informaciją. Ekrano parinktis galima lengvai keisti spustelėjus mygtukus ant vairo. Dėl šios naujovės eismas yra saugesnis, nes greitį, pagalbinių sistemų veikimą, išmaniąją navigaciją, multimedijos įrangą ar telefoną valdančiam vairuotojui nereikia nuleisti akių nuo kelio.
Itin naudinga vienkrypčiuose dviejų juostų keliuose ir automagistralėse. Ši funkcija perima iš vairuotojo dalį krūvio. Pakanka nustatyti norimą greitį (ne mažesnį nei 30 km/val.) ir sistema automatiškai išlaiko C5 X pasirinktoje eismo juostoje. Vairuotojui nereikia kontroliuoti greičio arba keisti judėjimo trajektorijos. Vis dėlto vairuotojas privalo laikyti rankas ant vairo, kad vairavimo pagalba magistralėse išliktų aktyvi. Be to, bet kuriuo metu galima perimti automobilio valdymą.
Važiuojant atbuline eiga, ši įranga užfiksuoja bet kokį pavojų, taip pat pėsčiuosius, motociklus, dviratininkus ir kitas transporto priemones. Įspėjimai itin praverčia mieste.
Nematomų zonų stebėjimo funkcija itin naudinga didesnio leistino greičio keliuose ir automagistralėse. Jei iki 70 m atstumu už C5 X nematomoje zonoje pasirodo transporto priemonė, viename iš galinio vaizdo veidrodėlių užsidega įspėjamoji oranžinė šviesa.
Ši pagalbinė sistema automatiškai aktyvuojama važiuojant atbuline eiga, kitais atvejais gali būti įjungiama rankiniu būdu. Jutikliniame ekrane rodomas pagal keturių HD raiškos kamerų signalą sukuriamas 360 laipsnių vaizdas. Iš viršaus matant C5 X supančią aplinką lengviau manevruoti važiuojant nedideliu greičiu.
Vairuotojui artėjant prie C5 X, durys automatiškai atrakinamos, o tolstant užrakinamos. Pakanka turėti su savimi automobilio raktus.
Sistema vertina vairuotojo budrumą pagal važiavimo greičio pokytį ir nukrypimus nuo kelio ženklinimo linijų. Tai itin naudinga dėl saugumo keliuose, kuriuose didžiausias leistinas greitis – daugiau nei 65 km/val.
Pagal kameros duomenis veikianti sistema atskiria ištisines ir brūkšnines kelio žymėjimo linijas. Jei vairuotojui nerodant posūkio signalo automobilis priartėja prie linijos, sistema keičia trajektoriją, kad transporto priemonė grįžtų į eismo juostos vidurį.
Pagal eismo situaciją sistema valdo tolimąsias ir artimąsias šviesas. Jos automatiškai perjungiamos iš priekio artėjant kitai transporto priemonei arba ruošiantis lenkti. Ši funkcija užtikrina optimalų matomumą tamsiu paros metu.
Ši sistema praneša vairuotojui apie galiojančius greičio ribojimus. Kamerai užfiksavus greičio ribojimo ženklą, vairuotojas gali patvirtinti rekomendaciją ir pagal naujus duomenis nustatyti pastovaus greičio palaikymo sistemą arba ribotuvą. Technologija taip pat atpažįsta eismo ribojimo, vienpusio eismo ir lenkti draudžiančius kelio ženklus.
Įvairioms sąlygoms tinkančiame C5 X Hybrid dera dviejų jėgos agregatų privalumai. 81,2 kW galios elektros variklio našumas geriausiai atsiskleidžia kasdien važinėjant 100 proc. elektriniu režimu, o „Euro 6,3“ emisijos standartą atitinkantis benzininis „PureTech“ 180 variklis, kuriam pritaikyta „Stop & Start“ technologija, suteikia judėjimo laisvę ilgesnėse kelionėse. Hibridinės jėgainės CO₂ emisija siekia 29 g/km (pagal WLTP bandymų ciklą). Elektronika valdoma automatinė ë-EAT8 pavarų dėžė itin sklandžiai perduoda galią ir leidžia patirti dinamiško vairavimo malonumą. 360 Nm sukimo momentą vairuotojas visuomet gali išnaudoti pagal poreikius.
Į naująjį „Citroën“ C5 X montuojami „Euro 6,3“ emisijos standartą atitinkantys galingi ir ekonomiški „PureTech 130“ ir „PureTech 180“ varikliai, kuriems pritaikyta „Stop & Start“ technologija. Sklandų vairavimą be pastangų užtikrina C5 X automatinė pavarų dėžė EAT8.
Garantija: 5 metų be ridos apribojimo